eien ni.


11.10.13

ini cerita lama.

tapi aku nak cerita jugak.
iftar yang dirancang last minute. (29/7/2013)
sebab tu ada 8 orang sahaja.

aku pun kurang ingat tapi kami pergi dengan dua kereta.
nak pilih tempat pun dah pening.
at last, mai kafe menjadi pilihan.heeee~
first time makan dekat sini.

sebab kafe ne ala2 western,
aku, pkah dengan k.eda order butter rice apa tah.so greasy...


jaji punya paling tak boleh bla.
order nasi putih dengan tomyam, tapi pinggannya alahai..macam topi.haha!


marcel pulak order chicken chop. dalam lampu aladin tuuu.


k.laila dan spaghetti..argh, tiba2 rasa nak makan pulak..


k.jee dengan ainul, hmmm..aku tak ingat seh apa nama.

sebab apa aku nak cerita jugak?
makanan? yup!
well, adalah buka puasa dengan budak kelas walaupun tak full, huuuu~


ok, ak balik rumah esok.yeay!


0 pengkritik bebas: